Etunti – kaikki, mitä tarvitset liikkuvan työn johtamiseen
Etunti on suomalainen ohjelmisto liikkuvan työn johtamiseen. Etunti-ohjelman avulla hallitset työvuorosuunnittelua, työajanseurantaa, laskutusta, asiakkaita ja verkkokauppaa yhden ohjelman avulla. Myös asiakaspalvelu nousee uudelle tasolle, Etunti-ohjelma on kehitetty aktiivisessa yhteistyössä suomalaisten siivousyritysten kanssa.
Ohjelmassa on pyritty huomioimaan kaikki ne toiminnallisuudet, joita liikkuvan työn hallinnoinnissa tarvitaan. Etunti-ohjelmisto toimii suomeksi ja englanniksi. Etunti-ohjelma toimii verkon kautta, joten sitä varten ei tarvitse myöskään asentaa erillisiä ohjelmistoja. Tämän lisäksi Etunti-ohjelmaan kuuluu kaksi eri tarkoituksiin suunniteltua mobiilisovellusta.
Ohjelmistolla on korkea tietoturva – kokeneet kehittäjät, sekä kaikki Etunnin palvelimet Suomessa. Emme laskuta perustamiskustannuksia ja kaikki päivitykset tulevat käyttäjille ilmaiseksi.

Asiakaspalvelu kuntoon Etunnin avulla
Etunnin ilmaisella eDico-sovelluksella on helppo kerätä jatkuvaa asiakaspalautetta ja kommunikoida asiakkaiden kanssa joustavasti ja nykyaikaisesti. eDico-soveluksessa asiakas näkee mm. tehdyt työt sekä tulossa olevat työt. Asiakkaalle voidaan näyttää tehdyistä töistä toteutuneet työtunnit, kun työntekijä on leimannut itsensä kohteesta ulos, esimiehen hyväksymät tunnit tai laskutetut tunnit. Asiakkaan on helppo myös peruuttaa sovittu työt peruutusehtojen mukaisesti tai tilata sovellukseen avattuja lisäpalveluita. Asiakas näkee sovelluksen avulla myös sopimukset, laskut ja tarjoukset – kaikki kätevästi samasta paikasta.
eDicon avulla yritys voi lisätä läpinäkyvyyttä asiakkaan suuntaan sekä nopeuttaa viestintää asiakkaan kanssa. Ylimääräiset kyselyt vähenevät huomattavasti, kun asiakas saa vastauksen moniin kysymyksiinsä helposti eDicosta. Asiakaspalvelu paranee ja nopeutuu ja se lisää huomattavasti asiakastyytyväisyyttä.
eTyö
Työajanseuranta, joka keskustele kaikkien muiden Etunti-ohjelmien kanssa
- Työntekijöiden ja työntekijäryhmien hallinta
- Työntekijöiden työsuhdetietojen hallinta
- Työntekijöiden työsuhdelomakkeiden hallinta
- Työntekijöiden työaikojen aloitukset ja päättymiset reaaliajassa
- Työkohteiden aloituksen ja päättymisen sijaintitiedot reaaliajassa
- Toteutuneiden tuntien hyväksyntä
- Toteutuneiden tuntien sähköinen asiakashyväksyntä
- Hyväksyttyjen tuntien lähetys palkanlaskijalle
- Työntekijöiden vuosityöajan tarkastelu
- Asiakkaiden ja kohteiden hallinta
- Asiakasavainten hallinta
- Monipuoliset yhteenvedot ja raportit

Etunti-mobiilisovellukset – nerokas tapa kommunikointiin, yksinkertainen käyttää
Etunti-ohjelmiston tueksi on kehitetty kaksi erilaista mobiilisovellusta. Toinen yrityksen työntekijöiden käyttöön ja toinen yrityksen asiakkaiden käyttöön. Mobiilisovelluksista on tehty niin yksinkertaisia käyttää, että niiden käyttö on mahdollista jokaiselle iästä ja kokemuksesta riippumatta. Työntekijöiden mobiilisovelluksella työntekijät näkevät mm. tulevat työvuoronsa sekä leimaavat itsensä sisään työvuoroon. Asiakkaiden mobiilisovelluksessa asiakkaat näkevät mm. tulevat siivouskertansa ja antavat kätevästi palautetta työn laadusta hymynaamojen avulla.
Työntekijän mobiilisovellus

Työntekijän mobiilisovellus
Tämän mobiilisovelluksen kautta työntekijä:
- Voi tarkastella tulevia sekä tehtyjä työvuorojaan
- Näkee omien työkohteiden työnkuvaukset
- Kirjautuu sisään ja ulos työvuorosta, samalla ohjelma rekisteröi GPS-sijainnin, tai NFC lukijan avulla RFID-merkinnän. Paikkatietojen avulla voidaan tarkistaa, että sijainti on oikea. Valmiit tunnit siirtyvät automaattisesti työaikakirjanpitoon hyväksyttäväksi.
- Lähettää kuvia ja viestejä helposti työnjohdolle. Kuvat ja käyty viestikeskustelu tallentuvat automaattisesti kohteen kortille, joten näin ne pysyvät tallessa oikeassa paikassa.
- Sovelluksessa on kielivalikot suomi, englanti, viro, venäjä
Asiakkaan mobiilisovellus, eli eDico
eDico-mobiilisovelluksen avulla yhteydenpito asiakkaaseen helpottuu ja asiakaskokemus parantuu.
Sovelluksen avulla yritys:
- lähettää asiakkaille hyväksyttäväksi tarjoukset ja sopimukset
- vastaanottaa ja käsittelee asiakaspalautteita
- vastaanottaa uusia tilauksia
- vastaanottaa uusia asiakkaiden kaverivinkkejä eli hyviä myyntiliidejä
- laatii alennuskuponkeja myynnin edistämiseksi
Sovelluksen avulla asiakas:
- hyväksyy yrityksen lähettämiä tarjouksia ja sopimuksia
- näkee toteutuneet ja tulevat tilaukset
- antaa ohjeita ja toiveita työn suorittamiseen
- voi antaa helposti palautetta tehdystä työstä
- voi peruuttaa tulevia töitä peruutusehtojen mukaisesti
- vinkkaa kavereille palveluista
- tilaa helposti palveluita
- näkee omat työnkuvaukset, tarjoukset, sopimukset
- keskustelee viestien avulla yrityksen kanssa
- näkee omat avoimet ja maksetut laskut
Asiakkaiden on helppo ottaa sovellus käyttöön. Sovelluksen voi ladata veloituksetta Apple Storesta tai Play kaupasta.
Asiakaspalvelu nousee uudelle tasolle
- asiakaspalautteen antaminen on helppoa ja nopeaa
- yritys toimii läpinäkyvästi ja asiakas on jatkuvasti ajantasalla palveluiden tilasta
- yrityksen ja asiakkaan välinen viestintä on helppoa
- yrityksen ja asiakkaan välinen koko viestihistoria näkyy nopeasti ja helposti
- asiakas voi viestiä milloin vain, eikä tarvitse odottaa että saa jonkun puhelimen päähän
- asiakkaan on helppo peruuttaa tilauksia ja tehdä lisätilauksia


Etunti-työvuorosuunnittelu
Etunnin työvuorosuunnittelu on helppokäyttöinen, mutta erittäin monipuolinen työkalu työvuorojen suunnitteluun ja niiden hallintaan.
- Työvuorosuunnittelu
- Mukana nopea työkalu toistuvien työvuorojen suunnitteluun
- Työaikojen ja työnkuvauksien muutokset sekä lisäykset välittyvät nopeasti työntekijän mobiilisovellukseen
- Vuosilomien ja poissaolojen nopea suunnittelu
- Työvuorojen siirtymäaikojen ja lounasaikojen suunnittelu
- Työvuorojen päivittäminen helposti ja nopeasti suoraan työntekijän kännykkään monbiilisovelluksella
Kun työvuorot on suunniteltu hyvissä ajoin ja tehokkaasti, näkyy tämä myös positiivisesti asiakkaille: työntekijät pääsevät ajoissa paikalle ja paikalla ollaan sovittu aika. Kun muutokset työvuoroihin lähetetään suoraan työntekijän kännykkään, vältytään muutosten aiheuttamilta sekaannuksilta ja asiakaspalvelu paranee.
Etunti laskutus
Helppokäyttöinen laskutusohjelma, joka keskustele työajanseuranta ja eDico ohjelman kanssa
- Toteutuneet tunnit ovat hyväksynnän jälkeen heti valmiina laskutuksessa
- Asiakkaan laskutustiedot ovat jo valmiina laskutettaessa
- RopoGroup integraatio mahdollinen, koko laskun elinkaaren ajalta
- Netvisor talousohjelma integraatio
Yrityksen laskutus nopeutuu ja laskujen virheet vähenevät, joka parantaa myös asiakaspalvelua.


Etunti-onlinevaraus
Etunti-ohjelman avulla voi perustaa vaivattomasti yritykselle verkkokaupan.
Verkkokauppa keskustelee työvuorosuunnittelun kanssa, joten verkkokaupasta tehty ostos ei kuormita työvuorosuunnittelua. Verkkokaupan laskutus hoituu automaattisesti verkkopankin kautta.
- Täysin automatisoitu verkkokauppa, maksuliikenne hoituu Checkout Finland -maksuvälityspalveluiden avulla.
- Ulkoasu muokattavissa
- Luot omat palvelut, palvelukuvaukset, hinnat, työajat ja työntekijät palvelulle
- Verkkokauppa voidaan kiinnittää yrityksen verkkosivuille
- Verkkokauppa on mobiiliystävällinen
Verkkokaupan hyödyt:
- Myyt myös silloin, kun nukut tai vietät vapaa-aikaa
- Asiakas voi ostaa palvelun juuri silloin, kun hänelle sopii
- Rahat ovat heti tililläsi
- Voit myydä palveluja helposti osamaksulla tai laskulla
- Voit tehdä lisämyyntiä alennuskuponkien kanssa
- Tilattu palvelu näkyy automaattisesti työvuorosuunnittelussa
Mitä hyötyä saavutat Etunnilla?
- Organisoit omaa jokapäiväistä työtäsi paljon tehokkaammin
- Reaaliaikaisuus ja nopeus ovat aivan uudella tasolla yrityksessäsi
- Teet suunnittelua ennalta, joten kaikilta työyhteisössä poistuu kiire ja tulipalosammuttaminen.
- Suunnittelu vähentää virheitä ja epäselvyyksiä, joten työntekijöiden työaikaa säästyy
ja sitä kautta on mahdollista saada aikaan kustannussäästöjä - Pystytte hoitamaan koko asiakaskohtaamisen uudella nykyaikaisella tavalla
- Saatte käyttöön työkaluja, joilla pystytte tekemään lisämyyntiä helposti
- Asiakaspalvelu paranee ja pystyt kommunikoimaan asiakkaiden kanssa helposti ja joustavasti
Kenelle Etunti-ohjelma sopii?
Etunti-ohjelma sopii erinomaisesti niille yrittäjille ja yrityksille, jotka haluavat viedä asiakaspalvelun uudelle tasolle, uskaltavat viedä yritystä intohimoisesti eteenpäin sekä tiedostavat, että vanhaan ei kannata jäädä roikkumaan, sillä maailma mene joka tapauksessa eteenpäin ja muutokset ovat tulleet jäädäkseen. Kysymys on vain siitä, haluatko olla mukana vai haluatko jäädä junasta?
Etunti ei sovi tietenkään kaikille.
Sinun ei kannata hankkia Etunti-ohjelmaa, mikäli:
- et halua todella kehittää yritystäsi
- et halua panostaa henkilöstön hyvinvointiin
- et halua saada tehokkaampia tuloksia työsuunnittelussa
- et halua saada lisää asiakkaita ja lisämyyntiä
- et halua nähdä vaivaa menestyksen eteen
- et halua aktiivisesti käyttää Etunti-ohjelmaa
- et halua, että asiakaspalvelu paranee
Jos haluat saada Etunti-ohjelman avulla hyviä tuloksia:
- olet valmis käyttämään aktiivisesti ohjelmaa
- olet valmis näkemään vaivaa menestyksen eteen
- sinulle on tärkeää henkilöstön hyvinvointi
- haluat, että sinulla jää aikaa yrityksen kehittämiseen
- haluat, että työpäivät eivät olisi jatkuvaa tulipalosammuttamista
- haluat, että asiakkaat suosittelisivat palvelujasi
- haluat, että kassaan jää enemmän euroja
- haluat panostaa asiakaspalveluun
Lue tästä erään yrityksen tarina, joka olisi voinut päättyä toisin, jos käytössä olisi ollut tehokas sähköinen työvuorosuunnittelu- ja työajanseurantaohjelma.