040 761 4366

Menestystarinoita

Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää

Sekä omien asiakkaidemme asiakastyytyväisyys että asiakkaidemme asiakkaiden tyytyväisyys. Siksi keskustelemmekin jatkuvasti asiakkaidemme kanssa ja kysymme heiltä palautetta kehittääksemme palveluamme yhä paremmaksi.

Koti Puhtaaksi
Kun otimme Etunnin käyttöön, oli suurin tavoitteemme mahdollistaa voimakas kasvu yrityksellemme. Toisena tavoitteena oli toimintamme standardointi ja ydinprosessien automatisointi. Päädyimme valitsemaan Etunnin, koska ohjelma oli niin helppokäyttöinen ja koska sitä oli lähdetty alun perin kehittämään nimenomaan siivousalan tarpeisiin.

Olimme käyttäneet jo satoja tunteja ja kahlanneet läpi koko toiminnanohjausmarkkinan, emmekä olleet törmänneet sopivaan ohjelmaan, joka olisi vastannut kotisiivousalan tarpeita. Etunti oli heti pilotin jälkeen työntekijöiden ehdoton valinta. Ohjelmassa ei ollut turhia nappeja, joka tekee ohjelmasta sekä työntekijä-, että työnjohtajaystävällisen.

Otimme ohjelman käyttöön vaiheittain ja uusissa toimipisteissä ohjelmisto on käytössä jo koko laajuudessaan. Kahdesta ilmaisesta käyttöönottokoulutuksesta takana on ensimmäinen ja jo heti sen jälkeen pystyimme käyttämään ohjelmaa täysin. Koulutus oli siis onnistunut ja kattava. Koska ohjelma on helppokäyttöinen, pystyy sitä opettelemaan myös itse ja selkeät, yksinkertaiset opetusvideot ovat hyvänä apuna.

Merkittävin hyöty meille oli se, että Etunnin avulla uskalsimme laajentaa toimintaamme pääkaupunkiseudulle. Olemme myös pystyneet kehittämään toimintatapojamme selkeämmiksi ja jätimme esimerkiksi ns. turhat tuotteet valikoimista. Näin hallinnointi helpottui ja tuotamme parempaa tulosta. Työvuorojen suunnittelu on nopeutunut huomattavasti ja kaikki tieto löytyy yhdestä paikasta.

Alkuperäiset tavoitteemme ovat suurimmalta osin täyttyneet ja antamamme asiakaspalautteet ja lisätoiveet on otettu hyvin vastaan. Yksi ehdotuksistani on jo nyt tuotannossa, mikä oli todella kiva huomata.

Odotan Etunnin eDico-ohjelmaa, joka on nerokas työkalu lisämyynnin tekemiseen ja asiakkuuksien hallintaan.

 

Siivouspalvelu Kota
Turussa toimiva Siivouspalvelu Kota otti Etunnin käyttöön kesällä 2016. Perehdytys meni sujuvasti ja Etuntia oli helppo oppia käyttämään. Työntekijät omaksuivat nopeasti Etunnin mobiilisovelluksen käytön.´Etunti otettiin ensin käyttöön koeryhmälle kuukauden ajaksi ja kokemusten perusteella siirrettiin loputkin työntekijät järjestelmään. Nyt Kodalla on käytössä Etunti Mobiili ja Etunti Työvuoro.

 

Digistenin ja Kodan yhteistyö on ollut tiivistä. Kota on ollut mukana Etunnin kehitystyössä tuomalla esille omia toivomuksiaan ja näkemyksiään. Hatunnostoa Kota antaakin Etunnin nopeasta reagoinnista ja asiakaspalvelusta. Kodan antamiin kysymyksiin ja kehitysehdotuksiin on vastattu nopeasti ja pyydetyt kehitysehdotukset ovat toteutuneet jopa päivässä.

Kodalla meni ennen kaksi työpäivää työaikakirjanpitoaineiston valmisteluun palkanlaskijalle, nyt Etunti-ohjelmalla samaan työhön menee enää kaksi tuntia. Etunti on mahdollistanut asiakasmäärän ja henkilöstötuottavuuden vahvan kasvun.
– Tavoitteemme oli tietenkin saada vanhan (ohjelman) tilalle järjestelmä, joka auttaa siivoojia työssään paremmin ja edesauttaa työstä suoriutumista. Olemme saavuttaneet suurimman osan näistä tavoitteista, kertoo Juha Mannermaa.

Siivouspalvelu Kota suosittelee Etuntia muillekin yrityksille ja on lupautunut Etunnin referenssiyritykseksi.

 

Tietoa Siivouspalvelu Kodasta

Vuonna 2009 perustettu kiinteistösiivousalan perheyritys, jossa työskentelee noin 30 työntekijää. Kodan takana on yrittäjäpariskunta Anna ja Petteri Kotamäki. Projektipäällikkö Juha Mannermaa on ollut Kodan yhteyshenkilö.

 

 

Juha Mannermaa
Projektipäällikkö
Siivouspalvelu Kota Oy, Turku

www.siivouspalvelukota.fi

Tony Itkonen aloitti Sivex Oy:n uutena palvelupäällikkönä keväällä 2017. Uudessa työssään Itkonen huomasi välittömästi, että Sivex Oy:n työnhallinta toimi hyvin, eri tavoin, mihin hän oli tottunut työskennellessään aiemmin muissa siivousalan yrityksissä.

”Kun lähdin tutustumaan työkenttääni Sivex Oy:ssa, kysyin monenlaisia kysymyksiä työni suorittamiseen, kuten: ’Missä suunnitellaan työvuorot? Miten työntekijät toimittavat toteutuneet työtunnit? Miten palkanlaskija saa tiedon työntekijöiden toteutuneista tunneista?  Missä suunnitellaan vuosiloma? Missä säilytetään työsopimuksia ja muita työsuhteen tietoja?  Missä verkkokaupan tilauksia hallinnoidaan?  Missä teemme laskutuksen?’  Yllättäen kaikkiin näihin ja moneen muuhunkin kysymykseen oli vastaus kaikessa yksinkertaisuudessaan: Etunti.

Lyhyen perehdytysjakson jälkeen Itkonen aloitti itse myös Etunti-ohjelmiston käyttämisen.

”Tämä työskentelymalli on täysin erilainen, kuin mihin olin tottunut. Aikaisemmin näiden eri toimintojen hallinnointiin tarvitsin noin kymmenen eri ohjelmistoa, nyt kaikki toimii yhden ja saman ohjelman avulla.”

Erityiskiitoksen Itkonen antaa Etunnin asiakaspalvelulle, jossa ongelmiin ja ohjelmiston kehitystoiveisiin on reagoitu nopeasti.

”Pyynnöstämme ohjelmaan on lisätty työtä entisestään nopeuttavia toimintoja. Suosittelen Etunti-ohjelmistoa erityisesti kotisiivouksia tekeville yrityksille, he todella hyötyvät tästä.'”

Tony Itkonen
Palvelupäällikkö
Sivex Oy Helsinki

Kairen Kiinteistöpalvelu Oy on pääkaupunkiseudulla toimiva siivousalan yritys. Kairen Kiinteistöpalvelu Oy aloitti Etunti -ohjelmiston käytön syksyllä 2016. Tavoitteena oli nopeuttaa ja selkeyttää työvuorosuunnittelua. Yrityksessä koettiin, että ohjelmiston käytön aloitus onnistui hyvin ja siihen annettiin myös riittävästi tukea.

– Olen erittäin tyytyväinen Etunti-ohjelmiston asiakas. Etunti-ohjelman avulla näen selkeästi, miten paljon työaikaa yksittäiseen kohteeseen on kulunut. Myös työn ohjeistus on helppoa, sillä työntekijät näkevät mobiilisovelluksen avulla työkohteet ja tarvittavat työohjeet. Minulle Etunti-ohjelman paras ominaisuus on kuitenkin se, että voin lähettää työntekijöiden toteutuneet työtunnit palkanlaskentaan vain muutamassa minuutissa.”

Enge Raba, , Kairen Kiinteistöpalvelu Oy

Mitä asiakkaamme ovat saavuttaneet Etunnilla?

  • Etunnilla avulla suunniteltiin yrityksessä uusiksi kohteiden siirtymäajat. Kolmessa kuukaudessa yritys säästi ohjelman avulla yhden työntekijän kuukausipalkan verran rahaa.
  • Etunnilla tehostettiin työajanseurantaa. Puolessa vuodessa yritys sai kolme prosenttia lisää liikevoittoa.
  • Etunnilla saatiin aikavarkaudet kitkettyä pois ja yritys säästi rahaa, kun tehdyistä tunneista maksettiin työntekijöille oikein.
  • Etunnilla tehtyjen kirjausten avulla on todistettu työaikakirjanpito päteväksi, kun asiakas väitti työntekijöiden huijanneen ja häntä veloitettiin tunneista, joita ei asiakkaan mukaan ollut. Asiakas vei asian kuluttajariitalautakuntaan, mutta yritys todisti siivoojien olleen kohteessa Etunnin RFID-tarran ja sähköisen työajanseurannan avulla.
  • Yritysten asiakkaiden asiakastyytyväisyys on parantanut

Ota yhteyttä

Sosiaalinen media

Sijainti

  • Etunti - Digisten Oy Hämeentie 157 6. krs. H9 00560 Helsinki

Haluatko saada jatkossa vinkkejä liikkuvan työn tehostamiseen?

Tilaa vinkit suoraan sähköpostiisi.

Tilaa vinkit